ALDRIG MER!

Vem kan man lita på? Någon måste ljuga, så är det bara.. Vad är meningen med att ljuga för att få det man vill ha? Att få mig till att må sämre än vad jag redan gör? För det är nog inte ens möjligt längre.
Nej nu måste jag ut och fundera igenom mitt liv lite.. Klarar inte av att sitta instängd här, blir så rastlös!
Men men, jag har iaf raderat allt och då menar jag ALLT som inte tillhör mina äkta vänner, nummer, bilder, sms, ja allt. Borta! Alla lögner och gulliga ord, allt är borta och jag känner mig ny! Lite tom kanske och väldigt ledsen, men jag behöver en nystart! HEJDÅ!


All the time i act so brave, i'm shaking inside.
Why does it hurt me so ?


/SANDY

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt? :/

2011-09-30 @ 00:05:17
Postat av: Sandy

Är otroligt van vid att folk ljuger om och för mig, men har aldrig brytt mig innan..

2011-09-30 @ 00:10:56
Postat av: Anonym

varför bryr du dig nu? nån ny du träffat nu? eller nån sen innan?

2011-09-30 @ 09:39:19
Postat av: Anonym

men varför bryr du dig nu? nån ny som betyder nåt eller nån sen innan???

2011-09-30 @ 09:49:34
Postat av: Sandy

Ja, denna gången är det ngn jag träffat och bryr mig om. Vet lixom inte vad jag ska tro när det plötsligt ringer 4 pers, med 4 olika historier... Någon eller ja, några måste ljuga och jag är rädd att jag förlorar ngn jag verkligen tycker om, jag är ju inte direkt tjejen som får känslor lätt heller :S ngt bra tips??

2011-10-01 @ 02:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0