Heaven knows..


Livet är så konstigt. Ingenting är någonsin lätt, men om det va lätt? Skulle det verkligen kännas rätt? Hur skulle livet fungera utan all sorg, hopplöshet och saknad? För just nu är det dom starkaste känslorna i min tillvaro.. Kommer det någonsin finnas något som inte går åt helvete?

Hästarna går bra för tillfället :) märks att dom utvecklats! Playboy är som alltid, en buse :) en väldigt vacker sådan <3 Waterloo, mitt lilla busbarn hon ger alltid allt :) så stadig och fin.. Världens snällaste! Dom är verkligen varandras motsatser, men båda är bäst på sina speciella sätt!
Vet inte vad jag hade gjort utan mina fina hästar, dom gör allt skit och lidande värt allt besvär!

Imorn ska underbara Malin och Linda passa hästarna så jag kan vila lite innan jobb :) varit mycket på senaste och ska verkligen bli skönt att ha ledig helg! Ut i ystad på fredag (?) och hem till Djannika på maskeradfest på lördagen :) och massa jobb i stallet såklart!

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, inte ens en timme utan att du finns i mina tankar.

/Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0