It's all new.


Känns som att jag står stilla och allting omkring mig rör sig i 120 km/h.. Allting snurrar och alla rör sig, men jag står stilla.

Började dagen med att vakna upp i Svarte, ur samma vanliga dröm. Alltid samma dröm - kan bara inte bestämma mig om det är en mardröm, eller en bra dröm? När jag vaknar så hoppas jag på att allt ska vara bra, det är det aldrig, men det blir bättre - konstigt nog så återhämtar man sig och går tillbaka till det normala.
Sen åkte jag till jobbet och har jobbat heela dagen :) , efter det åkte jag vidare ut till stallet och fodrade hästarna. Mysigt att kunna komma ut i stallet och bara vara sig själv, alla behöver ett sådant ställe!
Hemma i lägenheten nu.. Har inte varit hemma här sen i fredags, va ute i svarte hos Linda hela helgen. Bara red och tog hand om hästarna i stallet när Linda va iväg. Samma under hela denna veckan, känner mig som Lindas inneboende nu :) så ja, måste säga att det känns otroligt tomt här hemma nu. Vill ha ngt att göra HELA tiden, så man slipper känna tystnaden komma krypande, tillsammans med alla tankar :/

Imorn är jag ledig! Då kommer mamma, pappa och syster (!) som jag saknar otroligt mycket. Ska äta lunch och hälsa på mig :) ska bli så otroligt kul att träffa alla igen.

Dags för dagens höjdpunkt!
VI HAR BOKAT EN REEESA :D I december åker vi till Playa del Inglés om allt går som det ska!! Jag, Linda, Sara och Bea :) underbara tjejer! LOVE IT! Längtar!! :)

Hoppas ni har det underbart alla!
/Sandy

Tänker på dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0