Längtar efter någon som kan rädda mig


Har precis kommit hem från jobb, ligger i soffan och somnar snart! Fast måste erkänna att jag saknar min kära sambo ;)

Så, för att återgå till det jag skulle berätta för er.
Fredag! Spenderade kvällen med Linda och Sara ute i Svarte :) fredags nöjjet blev att storstäda hela lägenheten och fy fan vilken skillnad det blev! Sjukt fint :)
Lördag! Red mina fin-fina stjärnor! Waterloo fick gå ett ganska hårt dressyr pass i ridhuset och hon va helt underbar, gör verkligen allt jobb och all tid jag lagt ner på henne så himla värt besväret. PB fick ut och busa lite på en runda ut med Never och Paradiso. Han lät minnsan inga tillfällen till bus gå miste.. Vi spenderade mer tid i luften än på marken och mer tid på åkrarna än på grusvägarna.. Men men, huvudsaken är att han är glad ;)
På kvällen blev det förfest i Svarte med en massa trevliga människor och en himla massa sprit.. För min och Lindas del iaf! Vi lyckades hinna skriva ner en "förfölja Malin och lär dig bli den perfekta flickvännen" lista. Kommer definitivt lägga upp den här senare ;) sen blev det Öja och hade sjukt kul där med (vad jag minns) i vilket fall som helst så va det en bra kväll med dom bästa <3
Söndag! Peter kom och red Miami och Waterloo.. Han valde att ta med sig Waterloo hem och hon åkte med honom samma dag. Kändes helt sjukt att ge henne en sista kram och puss på mulen.. Min lilla bebis som varken kunde gå i form, fatta galopp eller göra ngt vettigt alls förutom att stegra sig när jag fick henne, hon är nu världens underbaraste! Hon kommer iaf få det super hos sin nya ägare :) en riktigt bra dressyr ryttare som kan ge henne det som behövs för att hon ska kunna gå dom högsta klasserna!
Så, nu va "projekt Waterloo CB" avslutat :( kunde aldrig tro när jag började rida henne (hon hade blivit helt felriden av en dam som haft henne innan) att jag skulle komma att avguda denna hästen så mycket! Dags att ge sig på ngt nytt! Thomas ville att jag skulle ge mig på att jobba lite med långben, så "projekt Long Beach CB" inleds på onsdag :D det är dock en mycket större utmaning :) men skam den som ger sig!

Nej fy! Nu måste jag sova, stängning imorn med :)
God Natt och Sov Gott!
/Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0