Svarte at night.


Ute i Svarte och Linda ligger och snarkar bredvid mig i soffan!

Har varit ledig idag, så började dagen med att extrem städa lägenheten. Så nu är där äntligen fint :) tog bara sådär 3 timmar.. Suck..
Sen ut i stallet :) red ut lilla P med Linda och Pearl Harbor. Riktiga stjärnor! Dom fick galoppera lite över fälten och tyckte det va super kul! Även om P inte riktigt hängde med Pluttan i ökningarna ;)
Sen blev det ut igen, jag red Bambi och Linda red min Playboy. Bambi va ju såklart en ängel, tyckte det va super kul att racea lite över fälten! Playboy va mindre rolig, hoppade mest hit och dit, fram och tillbaka. Tur att Linda gillar utmaningar :D även om han dummar sig så är han ju faktiskt otroligt fin att titta på..
Efter det så red jag Orlando i ridhuset samtidigt som Linda red San Diego. Olle skötte sig utmärkt fast va ganska trött ;)
Efter det så blev det "projekt Long Beach"s tur, klippte manen, svansen.. Borstade och fixade honom fin :) sen ut och longera honom. Han har verkligen underbara gångarter! Skötte sig faktiskt helt Ok, måste bara lära sig att ha lite respekt för "mitt område" och inte bara smälla sitt söta huvud i mitt när han känner för det ;P
Så ja, det blev ju en riktig hästdag! Härligt :)
Kvällen har jag bara spenderat i soffan framför tvn med Linda. Helt klart en mysig dag!

Nej nu ska jag sova, jobb imorn!
Eller ja just det, tänkte avsluta med en liten sak jag hittade i blocket vi använde i lördags på festen ;)

"SANDRA & LINDA - LISTAN" (skriven av oss alla, ännu fullare..)

1. kom in utan kläder
2. DRICK
3. RÖK
4. skratta åt alla
5. driv med folk
6. äcklas av pussar
7. lyd inte order
8. bråka
9. RÖK
10 - 85. DRICK!!
86. svär
87. be om mer dricka, fast att du har
89. DRICK
90. be om saker
91. inled drickspel
92. skrik 10!!
93. spill dricka
94. be ej om ursäkt
95. glöm ID
96. trilla
97. res dig ej upp
98. spy (enbart linda)
99. DRICK
100. ÖJA

God Natt /Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0