all that counts is here and now

Sitter ute i Svarte och myser i soffan :) 22 år gammal nu... Hjälp vad tiden bara rusar fram, känner mig fortfarande delvis som 18 i huvudet!
Jaha, för att återgå till bloggandet här.. Det va ju ett tag sen :) förlååt.. Har bara haft så mycket för mig! Varit i helsingborg och hälsat på Jonas och Marcus en massa och dom har varit här. Firat mig på tingvalla och allt det dära :) vi kör som vanligt, ALL IN, kanske till och med lite för mycket all in ;) ? Fast njaa, nej det går inte. Har faktiskt hunnit med en heel deel på vår "att göra lista" får uppdatera den snart lite med nya saker och visa vad vi gjort ;)
Livet går vidare som vanligt även fast det vid vissa tillfällen stannar upp lite, både bra och dåligt. Så mycket förändringar just nu och nästan alla är mot det bättre faktiskt!
Denna helgen blev det jobb med alla härliga människor och likaså blir det denna veckan. Nästa helg är jag ledig och då bär det av till Karlshamn för att träffa släkten och gå på dop :)

Har även en annan sak på G denna månaden, ska bli så sjuuuukt kul! Ett stort projekt men det kommer bli underbart när det är färdigt <3 tattuering! Fast mer än så säger jag inte :) får upptäckas på beachen 2012 ;)
 

Hästarna är sjukt fina just nu! W börjar bli lika fin som sist och är väldigt snart redo för tävlingsbanorna! Underbar häst det dära.
PB är som vanligt, min lilla prins <3 blivit sjukt bra på senaste, med all hjälp och träning av Jill. Känns som om vi går framåt nu och kan inte minnas när det kändes såhär bra senast :) pessoa selen ger verkligen resultat och jag rekomenderar det varmt!

Nej, nu ska jag ut och hämta in Linda från stallet :) godnatt alla!
/Sandy

Kommentarer
Postat av: emelie

Så himla kul att du med kunde följa med på dopet! Ska bli riktigt roligt att träffa dig igen, var ju så längesedan nu! Kram

2012-04-23 @ 22:03:23
URL: http://emelieaugustinsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0