In my mind, all the time

Gått och funderat på en sak idag, ngt som vissa verkar tycka är viktigt.. Image, hur andra uppfattar ens utseende, beteende, intressen och även förhållanden.
Själv skulle jag aldrig kunna bry mig om vad andra ansåg om mitt utseende eller andra privata saker. Det ska skyltas så himla mycket med allt nuförtiden! Förhållanden ska ut på facebook, annars är det ju inte på riktigt! Nu är jag verkligen helt seriös, exakt dom orden fick jag höra från en tjej i min umgängeskrets.. Suck, bara för att jag inte skyltar med mina känslor så ska jag vara en sämre flickvän?
Nej nu vill jag uttrycka min åsikt, folk som känner ett behov av att skylta med sina känslor (självklart ska man kunna uttrycka sin kärlek och sina känslor, men det finns gränser) är väldigt osäkra!
Tjejer som pratar och skriver mer om sina pojkvänner än vad dom gör om sig själva är ju bara sorgliga.. "Älskligen åt precis frukost, sen åkte han till jobbet och nu väntar jag på att han ska komma hem så jag kan klippa hans tånaglar" GAAH! Lev DITT liv för DIG!!
Sådär ja :) nu fick jag det ur mitt system! Döm inte mig när du inte känner mig, jag är inte speciellt öppen med mina känslor och jag har väldigt svårt för att säga till ngn att jag tycker om dom. Därför det är så speciellt när jag väl gör det ;)
Precis varit ute och klättrat i backarna bakom stallet med Playboy :) han tyckte det va sjukt jobbigt och blev riktigt trött, fast tröttheten övervann ju såklart inte hans bus :P så blev en massa intervall träning i dom lite snällare backarna och skritt i dom riktigt branta :) efter det så blev det lite dressyr på banan för att coola ner, efter lite förvänd galopp och byten blev han riktigt fin och lösgjord. Imorn ska jag pessoa båda så dom får jobba på ordentligt! Är helt slut nu, jobbat öppning idag :) sen fick jag den strålande idén att jag skulle mocka ur PB's nya box.. Tog typ 1,5 timme :P jaja, träning det med!
Just det ja :D Linda kom precis innanför dörren och berättade att hon och Paradiso gick felfritt i 130 idag! Grattis baby <3
Dags att bege sig ut i stallet igen!
XOXO /Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0