It's always darkest before the dawn <3

Nu va det ett tag sedan jag skrev här igen, får skärpa mig!
Haft fullt upp med allt, varit utomlands, tagit hand om hästen, tattuerat mig, jobbat och haft kul :)
Resan kom verkligen lägligt, bara komma bort och se ngt nytt! Underbar vecka med 30 grader och sol. Lyckades faktiskt bli ganska brun (fast det har redan försvunnit)..
Jaja, nog om det :) denna helgen blev det personalfest på Lite Mer med alla fina kollegor! Sen utgång efter det :) love it! Lördagen spenderades med Johanna, behövde återhämta oss lite.. Sen blev det förfest i Svarte med Linda, Johanna, Danne, Mats och Henke :) slutligen drog vi till Bar á bar! Söndagen blev bara en stalldag med Linda och Johanna, sen tjejkväll med godis och film :) så sammanfattat, en sjukt bra helg!
Nej nu ska jag bege mig till stallet och rida PB, dags att ge sig ut i kyla och snö.. Brrr..
/Sandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0