Don't cry

Har så SJUKLIGT mycket träningsvärk.. Kan knappt resa mig upp ur sängen :( aj aj AJ! Ta hand om mig någon..
Dagen började med jobb, härligt :) sen hem till lägenheten och mötte upp mamma. Vi åkte ut till stallet och jag red PB. Han gick riktigt bra och LB programet sitter där det ska! Dags att börja med LA nu :) har lite svårt för den förvända galoppen bara :/ han vill gärna slå över.. Tips ngn? Men men, träna träna träna! 
Väl hemma igen blev det en riktig myskväll med film och godis! Riktigt skönt faktiskt :) är som sagt rätt slut i kroppen..

Imorn ska jag ut i stallet, rida ut PB med Flugan och Carro! Han behöver komma ut och bara få chilla lite :)
På kvällen blir det utgång med Linda om vi pallar.. Så trött som jag är nu så lutar det mot hemmakväll.. Jaja, vi får se helt enkelt! För vad är en helg utan fest lixom..? Otänkbart ;P

Time to sleep!
/Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0