En efter en tar drömmarna slut

The sun goes down, the stars come out and all that counts is here and now.
My universe will never be the same, I'm glad you came.

Det stormar verkligen utanför.. Mysigt att sitta i en filt ingosad framför datorn :) måste börja ta tag i livet snart bara! Mycket att göra idag. Sjukhuset vid 3 och sen rida PB, festa med tjejerna.. Ses vi på Tingvalla kanske? Börjar känna stressen över att hinna med allt!

Stackars lilla PB har fått vila en vecka nu efter att jag satte igång honom från hans vintervila (ca två veckor) men jag har varit så himla dålig på senaste :( han va verkligen superfin när jag satte igång honom, så mjuk och fin. Glömmer alltid hur otrolig den hästen är att sitta på! Blir dressyrtävlingar hela året för min lilla gangster :)
Waterloo har ju som sagt kommit hem igen, men hon har fortfarande inga skor på sig :/ och hon ömmar lite när jag rider så hon får faktiskt vila tills hon får skor.. Tyvärr! Saknar att rida min lilla stjärna :) hon är verkligen underbar den dära.

Dags att ta tag i livet kanske? Yes.. 
/Sandy  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0