In my mind, all the time

Idag har varit en hyfsat lugn dag :) vaknade sent och sov ut ordentligt! Playboy fick sin vilodag och Linda va en ängel och mockade åt honom, tack underbara <3 imorn kommer mamma och hälsar på mig så då blir det ett pass i ridhuset så hon får se min fina häst :) sen ska vi nog ut och äta på stan. Härligt!
Känner inte direkt för att vara ute imorn.. För många tankar på annat håll kan bara sluta dåligt :/ så ska bli riktigt skönt att ha en hemmakväll :D
Just det ja, sen va det iväg för att jobba! Härligt :) och eftersom att jag latade mig imorse så blev det träning efter jobbet! Kommer få ännu mer träningsvärk.. Fy skam den som ger sig!
Nej, nu ska jag sova :) upp och jobba tidigt imorn. God natt.

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig.
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e de du saknar?

2012-01-16 @ 19:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0