In pain

Detta har minst sagt varit en händelserik dag.. Vaknade upp och åkte till jobbet, hade lite ont.. Efter några timmar hade jag väldigt ont :/ som tur är så jobbar jag med helt underbara människor som skickade hem mig :) tusen tack, ni är så fina! Fick en akut tid (snacka om tur! Hur ofta händer det lixom?!) och åkte dit. Vill bara tillägga att jag verkligen hatar att gå till tandläkaren och såndana hemskheter, har liiite nålfobi..
Väl där så såg det enligt dom, inte alls bra ut. Blev en massa sprutor :( aj aj AJ! Sen borrande och fler nålar i över en timme. Jag satt och grät, medans dom upprepade "stackars flicka" lite förskräckt.. Ska tillbaka två gånger till innan problemet är löst :( så bara ett litet tips, gör det ont - sök hjälp innan det blir outhärdligt OCH gå till tandläkaren. För detta va verkligen en helt sjuk smärta :( trots mina tårar och nojjande så va läkarna så snälla mot mig :) tack! Nu känns det faktiskt knappt ngt alls :)
Jaha, så efter detta äventyret va jag helt slut, bedövad i halva huvvet och kunde inte prata.. Trevlig fredagskväll ;) 

Igår red jag min fina (men ngt trötta) Playboy i ridhuset på vanliga bettet. Gick bra :) han går väldigt fint och är mycket duktig! Biter sig dock lite fast i vänster ibland, men men det är sånt man får jobba med! Nu blir det natu-bettet i ett par dagar :) tänkte hoppa lite också så han blir nöjd och glad :D

Nej nu ska vi titta film och sova :) jobb tidigt imorn!
NattiNatt /Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0