Min dröm, min verklighet!

Detta är min andra day of :) igår red jag min fina häst i ridhuset, han fick gå på det vanliga bettet igen! Ska variera lite nu så han vänjer sig lite lugnt och fint! Han va i vilket fall som helst väldigt duktig och gick fint. Funkar bra på vanligt bett och får inte in nosen lika mycket som med det andra.
Sen blev det tjejkväll! Lagade middag och åt med bästa Linda och Malin! Hade filmkväll :) jag och Linda såg hela fem filmer ;) rekord nästan... Såg klart den sista vid 6 imorse..
Eftersom att Malin inte kom till jobbet idag så blev det jag som fick hjälpa Linda. Så mycket för min day of :) men men. Nu sitter vi framför tvn och tar det chill ;) snart dags att ut och rida igen!

En bild på Playboy får avsluta :) tagen för ca 1½ år sedan, då va han verkligen bebis! Svårt att tro att han vuxit upp till min maffiga och fina dressyrhäst <3

XOXO /Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0