Mina Stjärnor <3

Red PB i ridhuset idag :) han va, som alltid en stjärna. Lite busig men det får man väl ta nu när han har vilat. Gick på riktigt bra i slutet och han gör mig alltid så lycklig! Imorn blir det nog en tur ut så han får bralla av sig ordentligt. Torsdag blir det dressyr pass igen, tänkte rida igenom LB:1 med mitt vanliga bett så han blir lite laddad inför första tävlingen. Har ju använt ett natu-bett sen han skadade käken och det funkar han super på :)
Yes, så jag och Linda har spenderat kvällen med att kolla upp alla dressyrtävlingar som Playboy, Miami och P kan gå nu till våren :) verkar bli en hel del.. Underbart! Första starten är beräknad till om lite mer än en månad ;)
Waterloo fick tyvärr inga skor idag :/ pleggade henne men det tog inte.. Sjukt tråkigt :( vill inte börja rida henne när hon ömmar. Får bli tömmkörning och arbete från marken i en vecka tills hovslagaren kommer nästa gång! Ska bli så skönt att komma igång med henne igen, hon är verkligen en drömhäst! Det är verkligen en "Sandra häst". Lite av en enmanshäst, men när hon väl litar på dig så ger hon ALLT i alla lägen :) hoppar hus och har helt underbara gångarter.

Ibland förstår jag helt enkelt inte hur jag kan ha sådan tur, två helt underbara hästar! 
/Sandy  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0