Out of my mind


Sitter hemma i Ystad framför tvn :) tittar på ett avsnitt av House.. Bara tagit det lugnt hela kvällen, kollat tv och städat lite i lägenheten. Riktigt mys!
Började dagen med en ridtur på min älskade häst. Gick bra och va ganska så sprallig hela tiden :P kommer få värsta träningsvärken av dagens ridpass.. Otroligt vad den hästen kan trampa på :P övertramp så det räcker och blir över! Ska bli så kul att komma ut på tävlingar och få lite feedback :) behöver verkligen lite lektioner nu så vi rör oss framåt. Imorn blir det ytterligare ett pass i ridhuset, så att han får bli lite trött :)
Annars har jag bara jobbat, likaså ska jag göra imorn :D lite svårt att få allt att gå ihop ibland, hästarna tar mycket tid och jobbet kommer ju alltid att gå först! Tufft nu när jag inte har ngn som kan hjälpa mig att rida hästarna ibland :/ ngn som känner sig träffad och vill hänga med ut i stallet :) ?

Nej nu måste jag sova, så att jag orkar med allt imorn!
Puss&Kram Sötnosar!
/Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0