TO MAKE IT REALLY CLEAR!!

Jag vill INTE ha dig, get it into your head. Du är min VÄN och inget annat. Att du går runt och säger att vi är mer än så är bara jävligt patetiskt och äckligt. Jätte jobbigt eftersom att jag faktiskt uppskattar dig som en vän! Tydligen så funkar det inte och jag får höra att det är JAG (!?) som skickar sms, hör av mig och vill ha dig. Nej, nej och åter NEJ! Kan man inte bara prata som vänner? 
Bryr mig inte om ifall jag ska behöva tapetsera väggarna med dina sms för att bevisa att jag har rätt, så kan alla få se vem det är som skickar äckliga sms och ringer mitt i natten.
Ledsen att jag behövde blir såhär arg och övertydlig.. Blir bara väldigt ledsen och besviken när folk går runt och tror saker om mig, då dom så väldigt sällan vågar gå fram till mig och bara fråga rakt ut om det är ngt dom vill veta :/
Hatar skitsnack och ta nu inte detta som att jag vill starta bråk eller är sur! Hoppas det är klart för alla nu och annars ser jag hellre att ni frågar mig om ni är nyfikna ;)

Puss&Kram! /Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0