The sun goes down and the stars come out


Hemma i Svarte och kör en helkväll med Linda :D va hemma hos mig innan och hämtade en massa filmer.. Vi glömde dock köpa massa godis, men som sagt - nyårslöftet = gå ner i vikt ;) har ju redan kommit en bit på vägen lixom :)
Börjar få lite festabstinens, längesedan vi va ute nu och jag har dessutom varit helt värdelös på att fotografera allt! Synd eftersom att alla har varit så jävla underbart snygga!
Aja, i helgen blir det utgång iaf. Lär väl bli Bar á bar eftersom att ingen av oss har cash nog att dra ut i malmö.. Suck.. Måste ju spara pengar till vår London resa! :) Kommer bli så sjukt kul! Är redan helt uppspelt :D ska även få träffa min älskade storasyster :)

Jaha, så vad händer annars med livet.. Har mått piss i typ 1-2 veckor, men det börjar äntligen ordna upp sig :) har bytt ut all min medicin och det verkar äntligen ge lite resultat! Är redan mycket piggare och inte alls lika slut i kroppen. Har till och med ridit min fina lilla häst idag!! Va ju typ en vecka sedan jag klarade av det :/ han va väldigt glad och framåt.. Bockade och busade mest hela tiden! Tvättade och gjorde honom riktigt fin <3 imorn är det dags för ännu ett ridpass! Waterloo ska dessutom få skor imorn så då är det dags att sätta igång henne efter vintervilan :) så snart är mina GP hästar redo för tävlings sesongen ;) 

Nej nu ska jag göra Linda sällskap i soffan och titta på film! 
God Natt alla! /Sandy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0