Våra brister gör oss till människor

Ligger i soffan, framför tvn ute i Svarte.. Precis haft filmkväll med Linda, såg tre faktiskt bra filmer! Tror dom hette Super 8, The green lantern och The ward. Inte så ofta vi lyckas välja bra filmer ;)
Jaja, hela denna dagen har faktiskt varit otroligt lugn.. Sovit massa, lagat middag tsm, tittat tv (fastnat för en ny serie - Awkward), städat lght, fodrat hästar och haft filmkväll! Mycket härlig ledig söndag :)

Igår gick jag upp massa tidigt för att äta frukost med mamma på stan, jätte mysigt :) sen gick vi runt på stan och kollade massa affärer! Blev lite grejer, 2 jeans, 2 blusar, 3 bh och en kofta :) super fint!
Sen åkte mamma hem till Lund igen :/ och jag begav mig ut till stallet :) red ut Pheonix med Carro/Flugan och Linda/Paradiso. Sen blev det Olle och Bambi i ridhuset och Linda red min Playboy. Alla skötte sig fint.
Efter stallet va färdigfodrat så åkte vi in till mig i Ystad och åt kvällsmat, fixade oss ;) - drack lite och stack till Bar á bar. Sjukt rolig kväll! Glömde dock att ta foton :/ igen.. MÅSTE bli bätte på det!
Nej nu ska jag gå in och göra Linda sällskap i sovandet! Måste ju vara pigg imorn, rida PB och sen jobba :)

Hoppas ni haft en bra helg alla!
/Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0