-

Sitter hemma just nu och vilar lite :) är LEDIG! Har "sommarlov" tills på torsdag :)
Helgen spenderades till största delen med Sofia och Linda. Sofia kom ner på torsdagen och då hade vi lite förfest/grillfest inför midsommar, gick dock ut liiite för hårt :) skulle ju bara bli en lugn kväll med goda vänner, mat och cider.. No no no.. :) fylleslag! Fast hade ju sjukt kul :)
Midsommar firade vi ute på landet.. Ja, det är väl det jag vet :) haha. Nej men det va trevligt. Slutade i ganska mycket fylleslag för vissa där med.. Fast dock mycket lugnare än Öland (till försvar) haha :)
På lördagen va det dags för efterfest och det fixade vi med fin middag och fina vänner i Onslunda. Senare på kvällen blev det Eket (där sviker minnet lite igen), hade iaf kul med mina underbara tjejer <3
Härligt att ha Sofia här igen, minns tillbaka till "vår tid" och får nästan lust att åka tillbaka i tiden :) så mycket sjuka hyss och galna ideér vi haft. Det fanns aldrig en lugn stund när vi bodde ihop ;)

Igår blev det dags för sittning nr 2 och det gick hur bra som helst, kom hem som en otroligt nöjd tjej ;)

Nej nu ska jag återgå till sängen och vila lite till :) detta är som sagt min lat-dag :)
PUSSPÅER. /Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0