Even the sun sets in paradise

Varit sjuk i några dagar.. Är verkligen helt hängig :/ när man bara ligger hemma och mår dåligt så får man för mycket tid att börja tänka och analysera saker, i mitt fall går alla tankar till dig och vad som borde ha varit.
Jaja, inget att göra nu.
Annars går det bra just nu :) jobbet är nice - hästarna duktiga - vännerna (som alltid) underbara - hundvalp supersöt!
Påbörjade min fina tattuering för en vecka sedan snart, är nog bland det bästa jag gjort! Ut med det gamla och in med det nya lixom... ;) vill glömma den gamla delen av mitt liv, så detta blir lite av en "nystart". Smärtan va fruktansvärd, höftbenet och revbenen gjorde obeskrivligt ont. Men, som vanligt blir det värt all smärta såfort man får se sig i speglen ;) aja, första sittningen tog 7,5h och nu väntar två sittningar till.. LÄNGTAR!
Inte kunnat rida på en vecka heller :( skaver och gör bara ont.. Stackars hästarna får tidig sommarvila <3 sen blir det ALL IN! :) 

Midsommar är lite dåligt planerat ännu.. Ska iaf fira med Sofia (SÅKLART), men då är frågan.. Vart? Var ska folk i år? Öland känns lite gammalt nu när man har varit där i så många år.. Så vad säger alla? Var är det man ska hålla till i år?? :)

LOVE /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0