Känner du lyckan genom sorgen?

Oj, ja nu va det sådär längesedan jag skrev här igen.. När va senast :S Jaja, har ändå inte hänt så mycket "stort" i mitt liv just nu ;)
Började det nya året med att åka till London och hälsa på Clara! Va där i 4 dagar med mamma :) lyckades spendera en hel del pengar och såg allt som man "måste se". Coolt måste jag säga som inte är så berest.
Annars har det mest blivit fest och andra sjuka påhitt med min underbara Linda :) varit i Hbg med Johanna och hälsat på Jonas & Marcus. Underbart! Fyller ju faktiskt snart år, så dags att planera det.. Lutar åt att det blir den 7/4 som festen hålls :) vad sägs? 

Måste ju prata lite om mina fina hästar med :)
Playboy har verkligen gjort enorma framsteg dom senaste 3 veckorna. Han är som en helt annan häst, har min grymma dressyr tränare Jill att tacka för detta! Kämpar på med honom och det känns så otroligt bra just nu! Snart ut på tävlingsbanorna.. ;)
Waterloo har äntligen fått på sig skor runt om och jag har börjat sätta igång henne på allvar, märks att det är lång väg kvar att gå men hon är lika fin och snäll som alltid. Otrolig häst :) gör verkligen allt till 110 % vare sig det är hopp eller dressyr så beter hon sig som en stjärna :)

Nu ska jag fortsätta min lediga dag hade jag tänkt :) ha det fint alla!
/Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0