The sun goes down and the stars come out.

Ute i stallet nu :) står och lagar mat till mig och Linda, inte min starkaste sida precis.. Får hoppas på det bästa ;) 
Idag blev det frukostfika med Rebecka och Sally :) myys. Stängning ikväll på jobb, sista dagen innan långlediga helgen! Längtar faktiskt efter imorgon, ska fixa fransarna på morgonen och sen till Emporia med tjejerna. Inte för att jag är i behov av mer kläder precis.. Får försvara mig med att jag faktiskt rensade ut 3 Ikea påsar fulla med kläder härom dagen! Så där finns ju plats till lite till nu :) speciellt när min fina walk in closet blir färdig byggd <3 kan ju lugnt säga att jag längtar efter att få ordning bland alla mina saker! På kvällen blir det fest hos Alex och ut på Bar á Bar, om allt går enligt planerna :) 
Nej nu måste jag återgå till maten.. Önska mig lycka till ;P
//Sandy
 
Sjukt vad snabbt tiden går :) titta vad liten min lilla sötnos va <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0