This is how an angel dies

Tog en ordentlig sovmorgon idag efter en lång filmkväll med Linda :) passade även på att hälsa på Malin ute i Blentarp. Alltid mysigt <3
Sen blev det stallmys med Sally och Rebecka som tog en ridtur på fina Hermez (väldigt lycklig häst nu). Jag red Playboy för första gången sen dess att jag fick reda på att jag hade en spricka i en disk i ryggen.. Han va så snäll och fin, blir så lycklig av att komma upp på hästryggen och bara släppa allt runt omkring :) hade dock j-vligt ont i ryggen efteråt.. Så två tramadol senare ligger jag däckad i soffan och förbereder mig för jobb ikväll! 
Bäst av allt är att världens finaste väntar på mig ikväll när jag slutar, hur kan jag har sån tur?! 
Jaha, vad är era helgplaner..? Går ju på medicin så får ha en vit månad nu, "kul" verkligen.. Jag och Linda tänkte iaf skita i det där med att vara hemma och chilla ;) ut i Ystad, HBG eller Simrishamn.. Jaja, vi får väl se!
 
 
Har ju glömt att berätta en mycket efterlängtad sak! Inte i helgen men nästa helg, så åker jag till GC en vecka för att vila upp mig lite :D har knappt hunnit tänka på det eller längta, har varit så mycket på senaste att man inte har haft tid att reflektera över det alls. Ska bli helt underbart!! Måste bara fixa en ny bikini :) sen ska jag passa på att fotografera min nya tattuering när jag är lite solbränd :) har ju inte visat för så många, men är sjukligt nöjd med den, lätt det bästa jag gjort på flera år!  
Xoxo /Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0